2020-10-27

Asszisztens - titkár - recepciós

Számtalan belépő pozícióban kínálnak asszisztensi, titkári, recepciós állásokat. Ezen állások betöltése jó munkabírású, precíz munkavállalókkal létfontosságú a kisebb és nagyobb cégek életében is. Te is szívesen dolgoznál ilyen pozícióban? Már benne vagy, de szeretnél továbblépni?


Van néhány ötletünk arra, hogyan tudod egy kicsit felpörgetni a szakmai készségeidet és újszerű, magabiztos fellépéssel elérni, hogy ha felvételiről, vagy már a továbblépési lehetőségről van szó, te legyél a munkaadók kedvence, te legyél a befutó! Az E-képzés során mindezt az otthonod kényelméből és egyéni időbeosztással is megteheted, ezért érdemes fontolóra venni ezt a megoldást!


Milyen tudásanyagot kínálunk?


Elektronikus formában tudod használni a tudásanyagot az otthonodból, külföldről, vagy épp a tömegközlekedés unalmas perceiben is. Elsősorban az asszisztensi, titkári, recepciós munkakörökre pályázóknak, vagy ebben dolgozóknak ajánljuk. A tudásanyag ezen területek speciális kihívásaira, napi problémáinak megoldására fókuszál.


Lesz szó benne az irodai munkakörnyezetről, ennek kialakításáról, ergonómiáról, esztétikáról, ami nagyon sokszor lényeges kérdés egy asszisztens feladatköreinek ellátása során. Ezen kívül átnézzük az ügyvitel feladatrendszereit, az iratkezeléssel, titkos ügyirat-kezeléssel kapcsolatos jogi vonatkozásokat, szabályokat, kivételeket egyaránt.


A levelezés különböző formáiról, logikus időbeosztásról, a vezetők időrendjének tervezéséről egyaránt szó esik. A gazdálkodással és az ügyfélfogadással, ügyfél kapcsolattartással, konfliktuskezeléssel összefüggésben pedig kifejezetten fontos, hogy gyakorlatias, jól beépíthető tudásra tehetsz szert.


Mik a terület főbb kihívásai?


Ha még csak hezitálsz, melyik irányba indulj, hol helyezkedj el, és érzel magadban némi affinitás a fent felsorolt témakörök napi intézésére, akkor érdemes egy ilyen kötetlen képzés keretein belül belekóstolnod a szakterület részleteibe is, hogy átfogó képet kapj a lehetséges munkakörökről.


Egy személyi asszisztens, egy recepciós, titkári állás egyik legfőbb kihívása a jó megjelenés, az erős problémamegoldó és kiemelkedő kommunikációs készség. Ugyan nem te irányítod az adott céget, mégis te készíted elő, te továbbítod napi szinten az új megkereséseket, a sokszor lényegtelennek tűnő, mégis nagyon is lényeges információkat a vezetők, a menedzserek, a felső beosztásban lévő emberek számára.


Legtöbbször te vagy az, aki a frontvonalban első benyomást tesz az ügyfelekre, és képes pozitív hangulatot teremteni már a legelső találkozókor például a váróteremben, a megbeszélt időpontok előtt. Azzal, hogy te jól kommunikálsz, elsimítod a feszültséget, felkészülten és talpraesetten viselkedsz, rengeteget segítesz a cég globális működésében.


Ezt az erőfeszítésedet hamar észreveszik, és remélhetőleg honorálják is. Illetve, ha ugródeszkának használsz egy ilyen munkakört, akkor is remek ajánlólevelekkel léphetsz majd tovább a későbbiekben.


Miért érdemes extra tudásra szert tenni?


Egyrészt azért, mert a gyakorlatias képzés nem a felsőoktatás sajátossága. Valószínűleg te is rendelkezel már egy adott terület elméleti tudásával, esetleg dolgoztál már több helyen és jó tapasztalatokat szereztél, mégis jó, ha szem előtt tartod, hogy tíz év tapasztalata nem jön el pár hónap alatt.


Ha azonban gyakorlatias, összeszedett, átgondolt tudásanyagot veszel magadhoz, akkor villámgyorsan fejlődhetsz, és megspórolhatsz magadnak rengeteg kellemetlenséget és bakit a napi rutinban. Ez valljuk be neked és a munkaadónak is rengeteg plusz pontot jelent a közös együttműködés során.


Ha bármilyen kérdésed van az e-képzésekkel, jelentkezéssel kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal!


Örömteli tanulást kívánunk!