
Marketing
100% online képzés
Marketing
100% online képzés
- SEO, Analytics, webáruházak. Google, Facebook, Pinterest, TikTok, LinkedIn hirdetési rendszerek -
A képzés nem csak elméleti, hanem a mindennapi valódi feladatokra is felkészít!
Online marketing a gyakorlatban
A kontaktórákat előre meghatározott órarend szerint online, virtuális tanteremben tartjuk.
A kontaktórákon elhangzottak fontosak a tananyag megértéséhez, ezért ezeket tanáraink személyesen oktatják, élő, online tanórákon.
A tanártól kérdezni is lehet – akárcsak a "hagyományos" tantermi órákon - mindezt online.
Kérdezni persze nem kötelező, de remek lehetőség, ha esetleg nem értesz valamit azonnal. Ha inkább visszahúzódó típus vagy, az online órákon még a kamerát sem kell bekapcsold. Csendes szemlélőként is részt vehetsz az órákon.
A kontaktórák - hiányzás esetén - utólag is megtekinthetőek, illetve akárhányszor újranézhetőek.
Azon kontaktórákat, amelyeken kötelező részt venni, utólag is megnézheted. Csak azokat a szakaszokat kell pótold, ahol valóban nem voltál ott.
Államilag nyilvántartott, bejelentett képzés:
A képzés a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe (FAR) bejelentett és nyilvántartott képzés.
A képzés elvégzéséről az ügyfél kérésére a FAR rendszerből kinyomtatott tanúsítványt adunk.
A képzés során elsajátított szakmai ismeretekkel és kompetenciákkal a sikeresen végzett résztvevő alkalmassá válik és lehetősége van szakterületi munka és vállalkozói tevékenység végzésre. A képzés szakmai tartalmát bemutató igazolást a Pallas 70 Oktatási Kft. kiadja.
Állami előírás nincs ilyen jellegű munkakör betöltésére, tevékenység végzésére vonatkozóan. A megszerzett szakmai tudás, szakismeret, kvalitások, gyakorlat határozza meg a feladatok ellátásának képességét és minőségét.
A képzés elvégzése és a FAR tanúsítvány szakképesítő vizsgára jelentkezésre nem jogosít.
A marketing mint szakma
A marketingről nagyon változatos elképzelések léteznek a nem szakmabeliek körében. Egyeseknek a jól megfogalmazott mondatok, reklámok, másoknak az eladásösztönzés és manipuláció jut eszébe.
Azonban a marketing ennél sokkal több:
A marketing kézzelfogható és - ami a legfontosabb - mérhető.
Marketing képzésünk során megismerheted az online marketing alapjait. A tanfolyam sikeres elvégzésével olyan szintű alaptudást kapsz, amellyel a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is átlátod.
Ismerd meg az online marketing professzionális oldalát. Légy profi marketinges!
Kiknek ajánljuk?
- Vállalkozóknak, akik szeretnék átlátni, koordinálni, részben vagy egészben végezni cégük digitális marketing tevékenységét
- Marketinges munkakörben dolgozóknak, akik szélesíteni szeretnék tudásukat
- Kismamáknak, akik egy jövedelmező tevékenységbe kezdenének
- Pályaváltóknak, akik szeretnének digitális marketing területen eredményesen elhelyezkedni
- Web designereknek, akik szeretnék jobban megismerni az online szakma ezen oldalát is





Aktuális tanfolyamindítások
2025. szeptember 24. - Online
Hétfő: 6 tanóra, Szerda: 6 tanóra
Hétköznap délelőttönként 09:00 - 14:002025. szeptember 25. - Online
Kedd: 4 tanóra, Csütörtök: 4 tanóra
Hétköznap délutánonként 17:00 - 20:152025. szeptember 27. - Online
Szombat: 8 tanóra
Hétvégenként 08:00 - 14:45Képzésünk tartalma
A képzés időtartama 200 online tanítási óra
A képzést két csomagban választhatod:
Online virtuális tantermi órák
Minden tanórát rögzítünk, így nem gond, ha lemaradsz: bármikor visszanézheted őket, akár többször is – teljes mértékben a saját időbeosztásodhoz igazodva.
Videós oktatási segédletek
A tananyagot előre felvett videókban is feldolgoztuk, és mellé előadásvázlatokat is készítettünk – mindezt kényelmesen eléred a Pallas-fiókodból, amikor csak szükséged van rá.
Jegyzetek, példatárak
A képzés elméleti és gyakorlati részét írásos tansegédletekben is feldolgoztuk, melyek PDF formájában szintén a hallgatók Pallas fiókjában találhatók.
Akár már ma elkezdheted a tanulást. Beiratkozás után azonnal hozzáférést kapsz a tananyag első részéhez és a megkezdheted a tanulást, nem kell megvárnod az első kontakt órát.
+1 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.
MS Teams felületén keresztül hallgatóink kommunikálhatnak egymással a tanulás során felmerülő kérdéseikről.
MS Teams felületén keresztül hallgatóink tanórán kívül is tudnak kérdezni oktatóinktól.
A tananyagegységzáró méréseket a képzések ütemezése szerinti időpontokban tartjuk, igény esetén pótló méréseket szervezünk.
Visszatérés a munka világába ismeretanyagunk kismamáknak, anyukáknak szól.
E-képzési rendszerünkben az alábbi ismeretanyaghoz biztosítunk hozzáférést:
- Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez
Ezen ismeretanyag hasznos kiegészítése lehet a tanulásnak. E-képzési rendszerünk segítségével az elsajátított tudást tesztek segítségével lehet ellenőrizni.
Az alábbi 5 videós Workshophoz biztosítunk hozzáférést:
- Online kampánymenedzsment lépései
- Pinterest hirdetési alapok
- TikTok Ads kezdőknek
- Canva alapozó
- Google cégem
A videós Workshopok hasznos kiegészítései a képzésnek.
+2 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.
E-képzési rendszerünkben az alábbi 7 ismeretanyaghoz biztosítunk hozzáférést:
- Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez
- Amit minden munkavállalónak tudnia kell
- Üzleti etika, etikett, protokoll
- Írásbeli kommunikáció az online világban
- Gépírás (tízujjas vakírás)
- Jogi alapok és gazdasági társaságok joga
- Jogi alapok és magánszemélyek jogügyletei
Ezen ismeretanyagok hasznos kiegészítései lehetnek a tanulásnak. E-képzési rendszerünk segítségével az elsajátított tudást tesztek segítségével lehet ellenőrizni.
Az alábbi 8 videós Workshophoz biztosítunk hozzáférést:
- Online kampánymenedzsment lépései
- Pinterest hirdetési alapok
- TikTok Ads kezdőknek
- Canva alapozó
- Google cégem
- Google Ads Editor
- Google Tag Manager (GTM) és
- Weboldal tervezés PPC-
A videós Workshopok hasznos kiegészítései a képzésnek.
Tanulási és vizsgázási praktikák online ismeretanyagunkban olyan módszereket mutatunk, melyek segítenek abban, hogy kevesebb idő alatt többet és hatékonyabban tanuljunk, és a vizsgákon is a maximumot hozzuk ki magunkból.
Tudatos karrierépítés tippek online ismeretanyagunkban foglalkozunk a különböző álláskeresési módokkal, önéletrajz, motivációs- és kísérőlevél írásával, állásinterjúval, bérigény meghatározásával, fizetésemelés kéréssel.
A részletfizetési lehetőségeket lásd a "Tandíj és részletfizetési lehetőség" pont alatt.
Tandíj és részletfizetési lehetőség
Egyösszegű fizetés
Kedvezményes tandíj:
229.000 Ft
Részletfizetés
Teljes tandíj:
282.000 Ft
Részletek száma:
6
Havi tandíj:
47.000 Ft
Egyösszegű fizetés: a teljes összeg szerződéskötéskor fizetendő.
Részletfizetés: az első részlet szerződéskötéskor, a további részletek havonta fizetendőek.
Regisztrációs díj nincs. A tananyagegységeket záró vizsgáknak nincs díja.
Profi csomag:
+80.000 Ft egyszeri díj a fenti áron kívül (szerződéskötéskor fizetendő).
Ezért a plusz díjért a "Képzésünk tartalma" fenti táblázatban a Profi csomag minden elemét megkapod.
A képzésről
A képzés során olyan fontos területekkel fogsz megismerkedni, mint a SEM, SEO, PPC, stratégiai és taktikai tervezés, marketingkommunikáció, valamint a perszónák és célközönségek meghatározása.
Néhány népszerű weboldal- és webáruház-motor, például a WordPress és az UNAS használatával fogsz megismerkedni. Tanulhatsz a HTML és CSS alapjairól, valamint a különféle marketing pluginok használatáról.
Emellett megtanulhatod az online média eszközeinek, például a Google Ads, Facebook, Pinterest, TikTok hatékony használatát. Alapszinten megismerheted a GA4-et és a Google Tag Managert is.
A képzés célja, hogy olyan szintű tudást adjunk, amellyel pl. a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is pontosan megérted és átlátod. Később persze specializálódhatsz is egy-egy területre, hogy megtaláld a hozzád leginkább illő irányt.
A végzettségről
A felsőoktatásban marketing vagy kereskedelmi és marketing szakon lehet ugyan diplomát szerezni, ám ezek többsége nem tartalmazza a konkrét marketingszoftverek megismerését.
Így az online médiaeszközök tervezését, használatát, optimalizálását nem lehet főiskolai vagy egyetemi szinten elsajátítani.
Éppen ezért a cégek sem kérnek ilyen jellegű felsőfokú végzettséget, hanem az elméleti és – főleg – a gyakorlati tudásra helyezik a hangsúlyt. Ennek megfelelően állítottuk össze a tematikát is, hogy a kellő elméleti alapozást gyakorlati órák kövessék.
A képzés által érintett szakmai területek:
- Bevezetés a online marketingbe
- online marketing előnyei
- SEM: SEO, PPC
- Marketingkommunikáció
- Stratégiai, taktikai tervezés
- Perszónák, célközönségek
- Weboldalak, webáruházak
- webergonómia
- UX/UI kutatásmódszertan
- kulcsszavak a weboldalon (kulcsszó sűrűség)
- weboldal szövegírás
- weboldal és webáruház elemzés
- hibajegy írás
- HTML, CSS alapismeretek
- WordPress és UNAS
- SEO
- kulcsszókutatás
- SEO elemzés
- SEO stratégia
- Google Search Console
- Google My Business és Google Merchant Center lehetőségek
- Analitika
- GA4 bemutatása
- GA4 setup
- GA4 mérések beállítása
- GA4 adatok elemzése
- Hőtérképes és recording rendszerek
- Microsoft Clarity és Hotjar
- Looker Studio megismerése
- Adatforrások kapcsolása
- Dashboard készítés
- Google Tag Manager
- GTM bemutatása
- címkék, változók, szabályok
- mérési terv készítése
- GA4 címke setup
- GA4 konverzió mérés beállítása
- Google Ads címke setup
- Google Ads konverzió mérés beállítása
- Egyéb hirdetési felület címkéjének beállítása
- Google Ads
- felület megismerése
- fiók beállítás
- fizetési, számlázási mód
- felhasználók hozzáférése
- Keyword Planner
- alapfogalmak: CPC, CTR, CPM, ROAS, ROI
- kampánytípusok
- bővítmények
- kampánytervezés, budget meghatározás
- eredmények értelmezése, letöltése
- tömeges kampány feltöltés - Ads Editor áttekintése
- felület megismerése
- Meta Ads
- Meta Suite
- tartalomkészítés
- ütemezés és tervezés
- Instagram használat
- Influencer marketing
- Vállalkozáskezelő megismerése
- hirdetési fiók setup
- konverziókövetés
- célcsoportok
- kampánytípusok
- eredmények értelmezése, letöltése
- Pinterest
- Pinterest bemutatása
- Pinek és táblák
- Pinterest hirdetések
- Kampánytípusok
- adatok értelmezése
- LinkedIn és TikTok
- felület megismerése
- hirdetési lehetőségek bemutatása
- Üzleti kommunikáció és prezentáció
- Üzleti kommunikáció
- Prezentáció
- Tervezési gyakorlat
- Meta Ads, Google Ads, Pinterest és mix tervezés
- Kampánystratégia bemutatása

A marketing nem varázslat – csak tudni kell, mit csinálsz
A reklámok nem csak szép szavakból és látványtervekből állnak. Mérhető, átlátható rendszerek vannak mögöttük. Most megmutatjuk, miért nem boszorkányság az online marketing.

Hogyan lehetsz mérlegképes könyvelő közgazdász végzettséggel?
A számvitel és adózás területének alapos ismerete nemcsak a mindennapi munkavégzés során, hanem vállalkozásvezetés és gazdasági döntéshozatal szempontjából is nagy előnyt jelenthet.