Online képzés

Marketing képzés

A modern gazdaság mozgatórugója

Online marketing a gyakorlatban

államilag nyilvántartott, bejelentett képzés

- SEO, Analytics, webáruházak. Google, Facebook, Pinterest, TikTok, LinkedIn hirdetési rendszerek -

A marketing mint szakma

A marketingről nagyon változatos elképzelések léteznek a nem szakmabeliek körében. Egyeseknek a jól megfogalmazott mondatok, reklámok, másoknak az eladásösztönzés és manipuláció jut eszébe.

Azonban a marketing ennél sokkal több:
A marketing kézzelfogható és - ami a legfontosabb - mérhető.

Marketing képzésünk során megismerheted az online marketing alapjait. A tanfolyam sikeres elvégzésével olyan szintű alaptudást kapsz, amellyel a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is átlátod.

Ismerd meg az online marketing professzionális oldalát. Légy profi marketinges!

Kiknek ajánljuk?

  • Vállalkozóknak, akik szeretnék átlátni, koordinálni, részben vagy egészben végezni cégük digitális marketing tevékenységét
  • Marketinges munkakörben dolgozóknak, akik szélesíteni szeretnék tudásukat
  • Kismamáknak, akik egy jövedelmező tevékenységbe kezdenének
  • Pályaváltóknak, akik szeretnének digitális marketing területen eredményesen elhelyezkedni
  • Web designereknek, akik szeretnék jobban megismerni az online szakma ezen oldalát is

Aktuális tanfolyamindítások

2025. május 8. - Online

Kedd: 4 tanóra, Csütörtök: 4 tanóra

Hétköznap délutánonként 17:00 - 20:15
2025. május 10. - Online

Szombat: 8 tanóra

Hétvégenként 08:00 - 14:45
2025. február 26. - Online

Online, otthonról végezhető képzések.

A tanórákat előre meghatározott órarend szerint online, virtuális tanteremben tartjuk.

A tanórákon - ugyanúgy, mint a tantermi órákon - a tanártól lehet kérdezni.

A tanórák hiányzás esetén későbbi időpontban is megtekinthetőek, illetve akárhányszor újranézhetőek.

A képzés két csomagban választható

  standard
csomag
profi
csomag
200 online tanítási óra
Elektronikus oktatási segédanyagok
Tanulási és vizsgázási praktikák (4 óra)
Tudatos karrierépítés tippek
Hogyan térjünk vissza a munka világába?
Üzleti etika, etikett, protokoll -

Tandíj és részletfizetési lehetőség

Egyösszegű fizetés
Kedvezményes tandíj:
229.000 Ft

Részletfizetés
Teljes tandíj:
282.000 Ft

 

Részletek száma:
6

 

Havi tandíj:
47.000 Ft


Egyösszegű fizetés: a teljes összeg szerződéskötéskor fizetendő.

Részletfizetés: az első részlet szerződéskötéskor, a további részletek havonta fizetendőek.

Regisztrációs díj nincs. A tananyagegységeket záró vizsgáknak nincs díja.

Profi csomag:

+25.000 Ft egyszeri díj a Standard csomag árán felül (szerződéskötéskor fizetendő).
Ezért a plusz díjért "Üzleti etika, etikett, protokoll" extra online tananyagot adunk. Ezen tananyagunk által sikeresebben, hatékonyabban, magabiztosabban mozoghatsz az üzleti életben és ezáltal sokkal eredményesebb is lehetsz.

grafikus fiatal férfi Oktató:
Böszörményi-Ivicsics Kitti →
Digitális marketingkommunikáció szakértő

A képzésről

A képzés során olyan fontos területekkel fogsz megismerkedni, mint a SEM, SEO, PPC, stratégiai és taktikai tervezés, marketingkommunikáció, valamint a perszónák és célközönségek meghatározása.

Néhány népszerű weboldal- és webáruház-motor, például a WordPress és az UNAS használatával fogsz megismerkedni. Tanulhatsz a HTML és CSS alapjairól, valamint a különféle marketing pluginok használatáról.

Emellett megtanulhatod az online média eszközeinek, például a Google Ads, Facebook, Pinterest, TikTok hatékony használatát. Alapszinten megismerheted a GA4-et és a Google Tag Managert is.

A képzés célja, hogy olyan szintű tudást adjunk, amellyel pl. a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is pontosan megérted és átlátod. Később persze specializálódhatsz is egy-egy területre, hogy megtaláld a hozzád leginkább illő irányt.

A végzettségről

A felsőoktatásban marketing vagy kereskedelmi és marketing szakon lehet ugyan diplomát szerezni, ám ezek többsége nem tartalmazza a konkrét marketingszoftverek megismerését.

Így az online médiaeszközök tervezését, használatát, optimalizálását nem lehet főiskolai vagy egyetemi szinten elsajátítani.

Éppen ezért a cégek sem kérnek ilyen jellegű felsőfokú végzettséget, hanem az elméleti és – főleg – a gyakorlati tudásra helyezik a hangsúlyt. Ennek megfelelően állítottuk össze a tematikát is, hogy a kellő elméleti alapozást gyakorlati órák kövessék.


A képzés által érintett szakmai területek:

  1. Bevezetés a online marketingbe
    • online marketing előnyei
    • SEM: SEO, PPC
    • Marketingkommunikáció
    • Stratégiai, taktikai tervezés
    • Perszónák, célközönségek
  2. Weboldalak, webáruházak
    • webergonómia
    • UX/UI kutatásmódszertan
    • kulcsszavak a weboldalon (kulcsszó sűrűség)
    • weboldal szövegírás
    • weboldal és webáruház elemzés
    • hibajegy írás
    • HTML, CSS alapismeretek
    • WordPress és UNAS
  3. SEO
    • kulcsszókutatás
    • SEO elemzés
    • SEO stratégia
    • Google Search Console
    • Google My Business és Google Merchant Center lehetőségek
  4. Analitika
    • GA4 bemutatása
    • GA4 setup
    • GA4 mérések beállítása
    • GA4 adatok elemzése
    • Hőtérképes és recording rendszerek
    • Microsoft Clarity és Hotjar
    • Looker Studio megismerése
    • Adatforrások kapcsolása
    • Dashboard készítés
  5. Google Tag Manager
    • GTM bemutatása
    • címkék, változók, szabályok
    • mérési terv készítése
    • GA4 címke setup
    • GA4 konverzió mérés beállítása
    • Google Ads címke setup
    • Google Ads konverzió mérés beállítása
    • Egyéb hirdetési felület címkéjének beállítása
  1. Google Ads
    • felület megismerése
      • fiók beállítás
      • fizetési, számlázási mód
      • felhasználók hozzáférése
    • Keyword Planner
    • alapfogalmak: CPC, CTR, CPM, ROAS, ROI
    • kampánytípusok
    • bővítmények
    • kampánytervezés, budget meghatározás
    • eredmények értelmezése, letöltése
    • tömeges kampány feltöltés - Ads Editor áttekintése
  2. Meta Ads
    • Meta Suite
    • tartalomkészítés
    • ütemezés és tervezés
    • Instagram használat
    • Influencer marketing
    • Vállalkozáskezelő megismerése
    • hirdetési fiók setup
    • konverziókövetés
    • célcsoportok
    • kampánytípusok
    • eredmények értelmezése, letöltése
  3. Pinterest
    • Pinterest bemutatása
    • Pinek és táblák
    • Pinterest hirdetések
    • Kampánytípusok
    • adatok értelmezése
  4. LinkedIn és TikTok
    • felület megismerése
    • hirdetési lehetőségek bemutatása
  5. Üzleti kommunikáció és prezentáció
    • Üzleti kommunikáció
    • Prezentáció
  6. Tervezési gyakorlat
    • Meta Ads, Google Ads, Pinterest és mix tervezés
  7. Kampánystratégia bemutatása

Hogyan lehetsz mérlegképes könyvelő közgazdász végzettséggel?

Hogyan lehetsz mérlegképes könyvelő közgazdász végzettséggel?

A számvitel és adózás területének alapos ismerete nemcsak a mindennapi munkavégzés során, hanem vállalkozásvezetés és gazdasági döntéshozatal szempontjából is nagy előnyt jelenthet.

Online marketing a gyakorlatban - Új képzés

Online marketing a gyakorlatban - Új képzés

Szeretnél megismerkedni az online marketing alapjaival? Akkor ez a képzés neked szól! Új tanfolyamunk, az Online marketing a gyakorlatban segít eligazodni az online marketing világában – egyszerűen, érthetően és gyakorlatorientált módon.