Marketing

100% online képzés

Marketing

100% online képzés

- SEO, Analytics, webáruházak. Google, Facebook, Pinterest, TikTok, LinkedIn hirdetési rendszerek -

A képzés nem csak elméleti, hanem a mindennapi valódi feladatokra is felkészít!

Online marketing a gyakorlatban

A kontaktórákat előre meghatározott órarend szerint online, virtuális tanteremben tartjuk.


A kontaktórákon elhangzottak fontosak a tananyag megértéséhez, ezért ezeket tanáraink személyesen oktatják, élő, online tanórákon.

A tanártól kérdezni is lehet – akárcsak a "hagyományos" tantermi órákon - mindezt online.


Kérdezni persze nem kötelező, de remek lehetőség, ha esetleg nem értesz valamit azonnal. Ha inkább visszahúzódó típus vagy, az online órákon még a kamerát sem kell bekapcsold. Csendes szemlélőként is részt vehetsz az órákon.

A kontaktórák - hiányzás esetén - utólag is megtekinthetőek, illetve akárhányszor újranézhetőek.


Azon kontaktórákat, amelyeken kötelező részt venni, utólag is megnézheted. Csak azokat a szakaszokat kell pótold, ahol valóban nem voltál ott.

Államilag nyilvántartott, bejelentett képzés:


A képzés a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe (FAR) bejelentett és nyilvántartott képzés.

A képzés elvégzéséről az ügyfél kérésére a FAR rendszerből kinyomtatott tanúsítványt adunk.

A képzés során elsajátított szakmai ismeretekkel és kompetenciákkal a sikeresen végzett résztvevő alkalmassá válik és lehetősége van szakterületi munka és vállalkozói tevékenység végzésre. A képzés szakmai tartalmát bemutató igazolást a Pallas 70 Oktatási Kft. kiadja.

Állami előírás nincs ilyen jellegű munkakör betöltésére, tevékenység végzésére vonatkozóan. A megszerzett szakmai tudás, szakismeret, kvalitások, gyakorlat határozza meg a feladatok ellátásának képességét és minőségét.

A képzés elvégzése és a FAR tanúsítvány szakképesítő vizsgára jelentkezésre nem jogosít.

A marketing mint szakma

A marketingről nagyon változatos elképzelések léteznek a nem szakmabeliek körében. Egyeseknek a jól megfogalmazott mondatok, reklámok, másoknak az eladásösztönzés és manipuláció jut eszébe.

Azonban a marketing ennél sokkal több:
A marketing kézzelfogható és - ami a legfontosabb - mérhető.

Marketing képzésünk során megismerheted az online marketing alapjait. A tanfolyam sikeres elvégzésével olyan szintű alaptudást kapsz, amellyel a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is átlátod.

Ismerd meg az online marketing professzionális oldalát. Légy profi marketinges!

Kiknek ajánljuk?

  • Vállalkozóknak, akik szeretnék átlátni, koordinálni, részben vagy egészben végezni cégük digitális marketing tevékenységét
  • Marketinges munkakörben dolgozóknak, akik szélesíteni szeretnék tudásukat
  • Kismamáknak, akik egy jövedelmező tevékenységbe kezdenének
  • Pályaváltóknak, akik szeretnének digitális marketing területen eredményesen elhelyezkedni
  • Web designereknek, akik szeretnék jobban megismerni az online szakma ezen oldalát is

Aktuális tanfolyamindítások

2025. szeptember 24. - Online

Hétfő: 6 tanóra, Szerda: 6 tanóra

Hétköznap délelőttönként 09:00 - 14:00
2025. szeptember 25. - Online

Kedd: 4 tanóra, Csütörtök: 4 tanóra

Hétköznap délutánonként 17:00 - 20:15
2025. szeptember 27. - Online

Szombat: 8 tanóra

Hétvégenként 08:00 - 14:45

Képzésünk tartalma

A képzés időtartama 200 online tanítási óra

A képzést két csomagban választhatod:

Standard csomag
Profi csomag

Online virtuális tantermi órák

Minden tanórát rögzítünk, így nem gond, ha lemaradsz: bármikor visszanézheted őket, akár többször is – teljes mértékben a saját időbeosztásodhoz igazodva.

Videós oktatási segédletek

A tananyagot előre felvett videókban is feldolgoztuk, és mellé előadásvázlatokat is készítettünk – mindezt kényelmesen eléred a Pallas-fiókodból, amikor csak szükséged van rá.

Jegyzetek, példatárak

A képzés elméleti és gyakorlati részét írásos tansegédletekben is feldolgoztuk, melyek PDF formájában szintén a hallgatók Pallas fiókjában találhatók.

Akár már ma elkezdheted a tanulást. Beiratkozás után azonnal hozzáférést kapsz a tananyag első részéhez és a megkezdheted a tanulást, nem kell megvárnod az első kontakt órát.

+1 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.

MS Teams felületén keresztül hallgatóink kommunikálhatnak egymással a tanulás során felmerülő kérdéseikről.

MS Teams felületén keresztül hallgatóink tanórán kívül is tudnak kérdezni oktatóinktól.

A tananyagegységzáró méréseket a képzések ütemezése szerinti időpontokban tartjuk, igény esetén pótló méréseket szervezünk.

Visszatérés a munka világába ismeretanyagunk kismamáknak, anyukáknak szól.

E-képzési rendszerünkben az alábbi ismeretanyaghoz biztosítunk hozzáférést:

  • Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez

Ezen ismeretanyag hasznos kiegészítése lehet a tanulásnak. E-képzési rendszerünk segítségével az elsajátított tudást tesztek segítségével lehet ellenőrizni.

Az alábbi 5 videós Workshophoz biztosítunk hozzáférést:

  • Online kampánymenedzsment lépései
  • Pinterest hirdetési alapok
  • TikTok Ads kezdőknek
  • Canva alapozó
  • Google cégem

A videós Workshopok hasznos kiegészítései a képzésnek.

+2 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.

E-képzési rendszerünkben az alábbi 7 ismeretanyaghoz biztosítunk hozzáférést:

  • Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez
  • Amit minden munkavállalónak tudnia kell
  • Üzleti etika, etikett, protokoll
  • Írásbeli kommunikáció az online világban
  • Gépírás (tízujjas vakírás)
  • Jogi alapok és gazdasági társaságok joga
  • Jogi alapok és magánszemélyek jogügyletei

Ezen ismeretanyagok hasznos kiegészítései lehetnek a tanulásnak. E-képzési rendszerünk segítségével az elsajátított tudást tesztek segítségével lehet ellenőrizni.

Az alábbi 8 videós Workshophoz biztosítunk hozzáférést:

  • Online kampánymenedzsment lépései
  • Pinterest hirdetési alapok
  • TikTok Ads kezdőknek
  • Canva alapozó
  • Google cégem
  • Google Ads Editor
  • Google Tag Manager (GTM) és
  • Weboldal tervezés PPC-

A videós Workshopok hasznos kiegészítései a képzésnek.

Tanulási és vizsgázási praktikák online ismeretanyagunkban olyan módszereket mutatunk, melyek segítenek abban, hogy kevesebb idő alatt többet és hatékonyabban tanuljunk, és a vizsgákon is a maximumot hozzuk ki magunkból.

Tudatos karrierépítés tippek online ismeretanyagunkban foglalkozunk a különböző álláskeresési módokkal, önéletrajz, motivációs- és kísérőlevél írásával, állásinterjúval, bérigény meghatározásával, fizetésemelés kéréssel.

A részletfizetési lehetőségeket lásd a "Tandíj és részletfizetési lehetőség" pont alatt.

Tandíj és részletfizetési lehetőség

Egyösszegű fizetés
Kedvezményes tandíj:
229.000 Ft

Részletfizetés
Teljes tandíj:
282.000 Ft

 

Részletek száma:
6

 

Havi tandíj:
47.000 Ft


Egyösszegű fizetés: a teljes összeg szerződéskötéskor fizetendő.

Részletfizetés: az első részlet szerződéskötéskor, a további részletek havonta fizetendőek.

Regisztrációs díj nincs. A tananyagegységeket záró vizsgáknak nincs díja.

Profi csomag:

+80.000 Ft egyszeri díj a fenti áron kívül (szerződéskötéskor fizetendő).
Ezért a plusz díjért a "Képzésünk tartalma" fenti táblázatban a Profi csomag minden elemét megkapod.

Oktató:
Böszörményi-Ivicsics Kitti →
Digitális marketingkommunikáció szakértő

A képzésről

A képzés során olyan fontos területekkel fogsz megismerkedni, mint a SEM, SEO, PPC, stratégiai és taktikai tervezés, marketingkommunikáció, valamint a perszónák és célközönségek meghatározása.

Néhány népszerű weboldal- és webáruház-motor, például a WordPress és az UNAS használatával fogsz megismerkedni. Tanulhatsz a HTML és CSS alapjairól, valamint a különféle marketing pluginok használatáról.

Emellett megtanulhatod az online média eszközeinek, például a Google Ads, Facebook, Pinterest, TikTok hatékony használatát. Alapszinten megismerheted a GA4-et és a Google Tag Managert is.

A képzés célja, hogy olyan szintű tudást adjunk, amellyel pl. a junior online marketing munkatársi pozíció feladatait is pontosan megérted és átlátod. Később persze specializálódhatsz is egy-egy területre, hogy megtaláld a hozzád leginkább illő irányt.

A végzettségről

A felsőoktatásban marketing vagy kereskedelmi és marketing szakon lehet ugyan diplomát szerezni, ám ezek többsége nem tartalmazza a konkrét marketingszoftverek megismerését.

Így az online médiaeszközök tervezését, használatát, optimalizálását nem lehet főiskolai vagy egyetemi szinten elsajátítani.

Éppen ezért a cégek sem kérnek ilyen jellegű felsőfokú végzettséget, hanem az elméleti és – főleg – a gyakorlati tudásra helyezik a hangsúlyt. Ennek megfelelően állítottuk össze a tematikát is, hogy a kellő elméleti alapozást gyakorlati órák kövessék.


A képzés által érintett szakmai területek:

  1. Bevezetés a online marketingbe
    • online marketing előnyei
    • SEM: SEO, PPC
    • Marketingkommunikáció
    • Stratégiai, taktikai tervezés
    • Perszónák, célközönségek
  2. Weboldalak, webáruházak
    • webergonómia
    • UX/UI kutatásmódszertan
    • kulcsszavak a weboldalon (kulcsszó sűrűség)
    • weboldal szövegírás
    • weboldal és webáruház elemzés
    • hibajegy írás
    • HTML, CSS alapismeretek
    • WordPress és UNAS
  3. SEO
    • kulcsszókutatás
    • SEO elemzés
    • SEO stratégia
    • Google Search Console
    • Google My Business és Google Merchant Center lehetőségek
  4. Analitika
    • GA4 bemutatása
    • GA4 setup
    • GA4 mérések beállítása
    • GA4 adatok elemzése
    • Hőtérképes és recording rendszerek
    • Microsoft Clarity és Hotjar
    • Looker Studio megismerése
    • Adatforrások kapcsolása
    • Dashboard készítés
  5. Google Tag Manager
    • GTM bemutatása
    • címkék, változók, szabályok
    • mérési terv készítése
    • GA4 címke setup
    • GA4 konverzió mérés beállítása
    • Google Ads címke setup
    • Google Ads konverzió mérés beállítása
    • Egyéb hirdetési felület címkéjének beállítása
  1. Google Ads
    • felület megismerése
      • fiók beállítás
      • fizetési, számlázási mód
      • felhasználók hozzáférése
    • Keyword Planner
    • alapfogalmak: CPC, CTR, CPM, ROAS, ROI
    • kampánytípusok
    • bővítmények
    • kampánytervezés, budget meghatározás
    • eredmények értelmezése, letöltése
    • tömeges kampány feltöltés - Ads Editor áttekintése
  2. Meta Ads
    • Meta Suite
    • tartalomkészítés
    • ütemezés és tervezés
    • Instagram használat
    • Influencer marketing
    • Vállalkozáskezelő megismerése
    • hirdetési fiók setup
    • konverziókövetés
    • célcsoportok
    • kampánytípusok
    • eredmények értelmezése, letöltése
  3. Pinterest
    • Pinterest bemutatása
    • Pinek és táblák
    • Pinterest hirdetések
    • Kampánytípusok
    • adatok értelmezése
  4. LinkedIn és TikTok
    • felület megismerése
    • hirdetési lehetőségek bemutatása
  5. Üzleti kommunikáció és prezentáció
    • Üzleti kommunikáció
    • Prezentáció
  6. Tervezési gyakorlat
    • Meta Ads, Google Ads, Pinterest és mix tervezés
  7. Kampánystratégia bemutatása

A marketing nem varázslat – csak tudni kell, mit csinálsz

A marketing nem varázslat – csak tudni kell, mit csinálsz

A reklámok nem csak szép szavakból és látványtervekből állnak. Mérhető, átlátható rendszerek vannak mögöttük. Most megmutatjuk, miért nem boszorkányság az online marketing.

Hogyan lehetsz mérlegképes könyvelő közgazdász végzettséggel?

Hogyan lehetsz mérlegképes könyvelő közgazdász végzettséggel?

A számvitel és adózás területének alapos ismerete nemcsak a mindennapi munkavégzés során, hanem vállalkozásvezetés és gazdasági döntéshozatal szempontjából is nagy előnyt jelenthet.