
Office Management
– Teljes körű ügyviteli irodavezető és asszisztens képzés
100% online képzés
Office Management
– Teljes körű ügyviteli irodavezető és asszisztens képzés
100% online képzés
Tanulj meg profi módon kommunikálni, iratot kezelni, szervezni és vezetni – komplex irodai tudás egy képzésben, azonnal alkalmazhatóan!
A képzés oktatói profi, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező szakemberek. Az elméletet a valós életből vett gyakorlati példákkal támasztják alá. Az így tanultak azonnal beépíthetők a mindennapi irodai munkába, erősítve a hatékonyságot, a tudatosságot és a magabiztosságot.

Office Management – Teljes körű ügyviteli irodavezető és asszisztens képzés
A kontaktórákat előre meghatározott órarend szerint online, virtuális tanteremben tartjuk.
A kontaktórákon elhangzottak fontosak a tananyag megértéséhez, ezért ezeket tanáraink személyesen oktatják, élő, online tanórákon.
A tanártól kérdezni is lehet – akárcsak a "hagyományos" tantermi órákon - mindezt online.
Kérdezni persze nem kötelező, de remek lehetőség, ha esetleg nem értesz valamit azonnal. Ha inkább visszahúzódó típus vagy, az online órákon még a kamerát sem kell bekapcsold. Csendes szemlélőként is részt vehetsz az órákon.
A kontaktórák - hiányzás esetén - utólag is megtekinthetőek, illetve akárhányszor újranézhetőek.
Azon kontaktórákat, amelyeken kötelező részt venni, utólag is megnézheted. Csak azokat a szakaszokat kell pótold, ahol valóban nem voltál ott.
Államilag nyilvántartott, bejelentett képzés:
A képzés a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe (FAR) bejelentett és nyilvántartott képzés.
A képzés elvégzéséről az ügyfél kérésére a FAR rendszerből kinyomtatott tanúsítványt adunk.
A képzés során elsajátított szakmai ismeretekkel és kompetenciákkal a sikeresen végzett résztvevő alkalmassá válik és lehetősége van szakterületi munka és vállalkozói tevékenység végzésre. A képzés szakmai tartalmát bemutató igazolást a Pallas 70 Oktatási Kft. kiadja.
Állami előírás nincs ilyen jellegű munkakör betöltésére, tevékenység végzésére vonatkozóan. A megszerzett szakmai tudás, szakismeret, kvalitások, gyakorlat határozza meg a feladatok ellátásának képességét és minőségét.
A képzés elvégzése és a FAR tanúsítvány szakképesítő vizsgára jelentkezésre nem jogosít.
Kiknek ajánljuk képzésünket?
- Pályakezdőknek, akik versenyképes tudással szeretnének indulni az irodai és ügyviteli pozíciók világában.
- Karrierváltóknak, akik egy adminisztratív vagy titkári munkakör iránt érdeklődnek, és gyors, strukturált felkészítésre vágynak.
- Gyakorló asszisztenseknek, titkároknak, akik szeretnék frissíteni Office, AI és online ügyviteli ismereteiket, hogy hatékonyabbá váljanak.
- KKV-k és nonprofit szervezetek irodavezetőinek, akik szeretnék profi szintre emelni szervezetük belső folyamatait, iratkezelését és ügyfélkapcsolatait.
- Home office-ban vagy hibrid környezetben dolgozóknak, akiknek fontos a felhőalapú együttműködés, a digitális archiválás és a távkommunikációs eszközök magabiztos használata.
Milyen tudást és készségeket sajátíthatsz el?
- Jogszabály-kompatibilis iratkezelés – bejövő és kimenő dokumentumok precíz nyilvántartása, archiválása
- Dokumentum munkafolyamatok kialakítása – papír- és digitális folyamatok, verziókövetések
- GDPR-tudatos ügyvitel – személyes és üzleti adatok védelme, kockázatmentes kezelés
- Korszerű ügyirat-szerkesztés – levelek, beadványok, belső iratok villámgyors előállítása sablonokkal
- Irodai informatika és Office programok használata
- Word, Excel, PowerPoint, Outlook – szövegszerkesztés, kimutatások, prezentációk és időmenedzsment
- Felhő alapú munkafolyamatok – OneDrive, Google Drive, Teams: közös munka bárhonnan, valós idejű verziókkal
- Digitális archiválás – kereshető, biztonságos dokumentumtár létrehozása és karbantartása
- ChatGPT, Copilot, Canva AI – tartalom- és folyamat-gyorsítás néhány kattintással
- Online meetingek – Zoom, Teams
- AI-alapú adat- és feladatkezelés
- Hatásos szóbeli-írásbeli üzenetek – strukturált gondolatvezetés, célzott nyelvezet
- Telefonos és online ügyfélkezelés – nettikett, konfliktusmentes megoldások, reklamációkezelési modell
- Jegyzőkönyv-írás és -szerkesztés – tárgyalások, értekezletek pontos dokumentálása
- Üzleti etikett és interkulturális protokoll – bemutatkozás, megszólítás, öltözködés, ajándékozás
- Számlázás és készpénzkezelés – jogszerű bizonylatok kiállítása, házipénztár-szabályok
- Költségelszámolás és számlaellenőrzés – bejövő-kimenő számlák rendszerezése, könyvelésre előkészítés
- Üzleti levelezés pénzügyi témákban – ajánlatkérés, szerződés, teljesítésigazolás
Miért érdemes velünk tanulnod?
- Azonnal használható tudás: az első naptól önálló, hatékony munkavégzés.
- Teljes irodai tevékenységkör felkészültség: adminisztratív + ügyviteli + gazdasági + protokoll +kommunikációs készségek, így több pozíció közül válogathatsz.
- Digitális fókusz: irodai szoftverek, MI-eszközök magabiztos használata – elvárás minden modern szervezetnél.
- Tanúsítvány: bizonyítja, hogy naprakész, releváns szaktudásod van.
- Rugalmasság: vállalati és közszférában, minden iroda típusban.
- Versenyelőny: értékes plusz az állásinterjún vagy az előléptetésnél.
Aktuális tanfolyamindítások
2025. szeptember 24. - Online
Hétfő: 6 tanóra, Szerda: 6 tanóra
Hétköznap délelőttönként 09:00 - 14:002025. szeptember 24. - Online
Hétfő: 4 tanóra, Szerda: 4 tanóra
Hétköznap délutánonként 17:00 - 20:152025. szeptember 27. - Online
Szombat: 8 tanóra
Hétvégenként 08:00 - 14:45Képzésünk tartalma
A képzés időtartama 188 online tanítási óra
A képzést két csomagban választhatod:
Online virtuális tantermi órák
Minden tanórát rögzítünk, így nem gond, ha lemaradsz: bármikor visszanézheted őket, akár többször is – teljes mértékben a saját időbeosztásodhoz igazodva.
Jegyzetek, példatárak
A képzés elméleti és gyakorlati részét írásos tansegédletekben is feldolgoztuk, melyek PDF formájában szintén a hallgatók Pallas fiókjában találhatók.
Akár már ma elkezdheted a tanulást. Beiratkozás után azonnal hozzáférést kapsz a tananyag első részéhez és a megkezdheted a tanulást, nem kell megvárnod az első kontakt órát.
+1 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.
MS Teams felületén keresztül hallgatóink kommunikálhatnak egymással a tanulás során felmerülő kérdéseikről.
MS Teams felületén keresztül hallgatóink tanórán kívül is tudnak kérdezni oktatóinktól.
A tananyagegységzáró méréseket a képzések ütemezése szerinti időpontokban tartjuk, igény esetén pótló méréseket szervezünk.
Visszatérés a munka világába ismeretanyagunk kismamáknak, anyukáknak szól.
+2 év hozzáférést biztosítunk a tanulást segítő csomag elemeihez a képzés befejezése után is.
E-képzési rendszerünkben az alábbi 4 ismeretanyaghoz biztosítunk hozzáférést:
- Amit minden munkavállalónak tudnia kell
- Üzleti etika, etikett, protokoll
- Jogi alapok és gazdasági társaságok joga
- Emberi erőforrás menedzsment
Ezen ismeretanyagok hasznos kiegészítései lehetnek a tanulásnak. E-képzési rendszerünk segítségével az elsajátított tudást tesztek segítségével lehet ellenőrizni.
Tanulási és vizsgázási praktikák online ismeretanyagunkban olyan módszereket mutatunk, melyek segítenek abban, hogy kevesebb idő alatt többet és hatékonyabban tanuljunk, és a vizsgákon is a maximumot hozzuk ki magunkból.
Tudatos karrierépítés tippek online ismeretanyagunkban foglalkozunk a különböző álláskeresési módokkal, önéletrajz, motivációs- és kísérőlevél írásával, állásinterjúval, bérigény meghatározásával, fizetésemelés kéréssel.
A részletfizetési lehetőségeket lásd a "Tandíj és részletfizetési lehetőség" pont alatt.
Tandíj és részletfizetési lehetőség
Egyösszegű fizetés
Kedvezményes tandíj:
229.000 Ft
Részletfizetés
Teljes tandíj:
282.000 Ft
Részletek száma:
6
Havi részlet:
47.000 Ft
Egyösszegű fizetés: a teljes összeg szerződéskötéskor fizetendő.
Részletfizetés: az első részlet szerződéskötéskor, a további részletek havonta fizetendőek.
Regisztrációs díj nincs. A tananyagegységeket záró vizsgáknak nincs díja.
Profi csomag:
+80.000 Ft egyszeri díj a fenti áron kívül (szerződéskötéskor fizetendő).
Ezért a plusz díjért a "Képzésünk tartalma" fenti táblázatban a Profi csomag minden elemét megkapod.
Oktatók:

Peresztegi Éva
Irodai ügyvitel és gépírás oktató, számos ügyviteli tankönyv szerzője. Több gyakorlati tankönyvet is összeállított, amelyek nagymértékben segítik a tanulókat a vizsgára való felkészülésben és a leendő munkájuk, munkahelyük ügyviteli részének megismerésében.

Zsargó Mónika
Informatika, ügyvitel, gyors- és gépírás tanár