2021-03-21

Kis és középvállalkozások marketing munkatársa


Az érettségi bizonyítvánnyal már elérhető a kis- és középvállalkozások marketing munkatársa államilag nyilvántartott, tanúsítványt adóképzésünk tananyaga tartalmazza mindazt a tudást, ami szükséges egy cég marketing feladatainak ellátáshoz a tervezéstől a megvalósításig. Most megnézzük, hogyan és milyen tudással gazdagodhatsz, ha ezt az online képzést választod az idei évben!

Ha marketing területen szeretnél dolgozni, vagy már meglévő állásodban szeretnél fejlődni ebbe az irányba akár alkalmazottként, akár vállalkozóként, akkor érdemes erről a lehetőségről is tájékozódnod. A marketing terület iránt érdeklődőknek, bizony már napjainkban is a „lifelong learning” elvével kell megbarátkozniuk. Hiszen egy olyan terület ez, mely napról-napra változik, melyben a tájékozódás, továbbképzés létszükséglet, és aminek olyan sokféle ágazata van, ami állandó tanulási lehetőséget biztosít, vagy ha úgy nézzük: megköveteli, hogy tanulnod kelljen.


Mennyi ideig tart a képzés?


A képzés 6 hónapig tart. 200 tanítási órát online tartjuk. Elektronikus tananyagok, tanulási, vizsgázási tippek, tudatos karrierépítés tippek segítségével a megszokottnál is több tudást szedhetsz magadra. Ezeket a megszerzett információkat később akár más főiskolai, egyetemi, munkahelyi kihívás kapcsán is kamatoztathatod. A profi csomag választásával az írásos üzleti kommunikáció modulra is szert tehetsz.


Mi mindenről lesz szó?

Nagyon pörgős és részletes tananyagra számíthatsz, több oldalon keresztül soroljuk fel magunk is a tanterv mögött rejlő főcímeket. Hogy néhányat kiemeljünk ezek közül: sokat tanulhatsz a fogyasztói magatartásról, vásárlói típusokról, illetve az ehhez kapcsolódó marketingstratégiákról. A piacszegmentálás mellett a célpiaci marketing lényegével, módszereivel is megismerkedhetsz, illetve a piackutatás fajtáiról, módszereiről is tájékozódhatsz. Lesz itt termékpolitika és termékfejlesztés, árpolitika és árképzés, fogyasztói árelfogadás és árérzékenység, melyek igazán gyakorlatias marketing területeket foglalnak magukba. A marketing aktuális tendenciáinak megismerésével közelebb kerülhetsz a teljes iparág jelenéhez, várható jövőképéhez, az ehhez szükséges kommunikáció mesterévé válhatsz. Külső és belső PR rendszerekkel, direkt marketinggel, reklámmal, szponzorálással és arculatformálással is foglalkozunk majd.


Modern és gyakorlatias anyag

Az internet korában elkerülhetetlen, hogy mindezt az online marketing világába illesztve tegyük, illetve szót ejtsünk a vállalati honlapokról. A felsoroltak csak tájékoztató jellegűek, ennél még jóval árnyaltabb képet fogsz kapni, ha beiratkozol a képzésre. Az is cél, és ennek alapján a tanterv része is, hogy a marketing tudást a gyakorlati példák, alkalmazás során is megismerhesd. Erre minden képzésünkön nagy hangsúlyt fektetünk mind a tananyag, mind a számonkérés, mind pedig az oktatói gárda összeállításakor.

Várunk szeretettel egy fantasztikus képzésre!