Böszörményi-Ivicsics Kitti
Digitális marketingkommunikáció szakértő

Böszörményi-Ivicsics Kitti
Digitális marketingkommunikáció szakértő

2013 óta dolgozom a marketing világában. A legfőbb irányvonalam a digitális világ marketing és kommunikációs szintű megismerése. A BA diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem kommunikáció- és médiatudomány szakán, szervezeti szakirányon szereztem.
Az alapvető kommunikációspecifikus tudás (kommunikációelmélet, üzleti kommunikáció, szervezetfejlesztés, szociológia, antropológia, pszichológia) elsajátítása mellett, a szakiránynak hála, ismeretet kaptam a marketing, a HR, a PR részlegekről és más a szervezet/vállalat életével szorosan összefüggő dolgokról. Ezekben az időkben elsősorban (meglévő lakberendező végezettségem miatt), a belső tér kommunikációs aspektusa érdekelt leginkább. Ebből merítkezve írtam meg Az üzleti tárgyalótermek nem verbális szignáljai a négy embertípusra vetítve című munkámat a KRE TDK versenyére (II. helyezett). Illetve a szakdolgozatom témája sem tért el sokban a belső tér vizsgálatától, csupán a tárgyalótermekből áthelyeződött a munkahelyi környezetbe. Az ergonómiai kockázatelemzés létjogosultsága a munkahelyi kockázatelemzésben címet kapó szakdolgozatom rávilágított arra, hogy mennyire fontos a környezet a munkavállaló (és a munkáltatók számára is).
Ezt a csapásirányt tovább örökítve MA tanulmányaim a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem kommunikáció- és médiatudomány szakán végeztem. Itt egy meglehetősen speciális szakirányt választottam, a környezeti kommunikációt. A KRE-n megírt szakdolgozatomat tovább gondolva megírtam a Munkahelyi környezet személyre szabása és a dolgozói elégedettség – környezeti kommunikációs vizsgálata című TDK dolgozatomat (III. helyezett). Innen mentem tovább az oktatási környezet felé és megírtam A Montessori-pedagógia környezeti sajátosságainak vizsgálata című szakdolgozatomat.
Ezt követően csöppentem bele a digitális marketing világába, ahol elsősorban PPC (kattintás alapú hirdetések optimalizálása) munkaköröket töltöttem be. Ezzel párhuzamosan tartalomgyártással, blogcikkek, online újságba való cikkek, weboldal tartalmak írásával is foglalkoztam. Jártam ügyfél oldalon (Szallas.hu) és ügynökségi oldalon (Omnicom Media Group) is. Manapság a PPC háttérbe szorult és inkább a weboldal analitikája foglalkoztat, emiatt elvégeztem egy webdesigner tanfolyamot is, hogy komplexen lássam a teljes digitális világot.
Ars poeticám, hogy a digitális világban minden mindennel összefügg és hatással van egymásra. Vagyis nem elég jól optimalizálni a kampányokat, megfelelően kialakítani a kommunikációs tervet vagy releváns tartalmakat gyártani, de szükség van a weboldal felhasználóbarát, ergonómiailag megfelelő kialakítására annak érdekében, hogy az támogassa a konverzió létrejöttét. Továbbá nem elhanyagolható az a tény sem, hogy a siker mérhetősége a megfelelően paraméterezett oldal adathalmazában rejlik, ezt pedig nem mindegy miként dolgozzuk fel és értelmezzük.