Üzleti etika, etikett, protokoll (E-képzés)
(tanúsítványt adó E-képzés)

Az üzleti és magánéletben a siker sokszor apróságokon múlik.

Öltözködés, első benyomás, köszönés, vendéglátás, vendégként való viselkedés, egy ajándék dönthet sikerről vagy kudarcról.

Telefonálásnak, e-mail küldésnek, levélírásnak írott és íratlan szabályai vannak, melyek ismerete nélkülözhetetlen a hatékony kommunikációban.

A megjelenés, viselkedés, kommunikáció jelentősen befolyásolják a rólunk alkotott képet.


E-képzésünk segít neked, hogy

  • magabiztos legyen a fellépésed
  • minden helyzetben tudd, hogyan illik viselkedni
  • alkalomhoz illően tudj megjelenni, megnyilvánulni
  • elérd üzleti és magánjellegű céljaidat.


Tandíj:

„A”: 59e Ft, egyösszegű befizetés esetén.

„B”: 69e Ft, 3 hónapon keresztül 23-23e Ft.

Tutor:
Dr. Bittó Renáta

szakvizsgázott jogász, protokoll- és viselkedéskultúra szakértő, oktató, tréner

A folyamatos ön- és továbbképzés elkötelezett híve, így jogi alapvégzettsége, illetve európai szakjogászi végzettsége mellett az évek során számos kapcsolódó szakterület ismeretanyagát is elsajátította.

Megszerzett komplex tudását ötvözi a piaci, valamint a közszférában szerzett munkatapasztalataival.

Több mint 12 éve vesz részt óraadóként a felnőttképzésben és a felnőttoktatásban; emellett pedig céges tréningek vezetésében is tevékenyen részt vállal.

A társadalmi szerepvállalásnak is nagy jelentőséget tulajdonít, így 2008-tól a Magyar Protokollosok Országos Egyesületének tagja, illetve 2015-től 2018-ig külső és belső PR kapcsolatokért felelős alelnöke volt.

A Professzorok az Európai Magyarországért (PEME) „Oktatás, tréningek, trénerképzés” szakmapolitikai műhelyének egyik műhelyvezetője.

2020-ban a Britishpedia „Magyarország sikeres személyiségei” közé sorolta.

Sinka Júlia

Amiről a képzés során tanulni fogsz:

I. Alapok

  • Kulturált viselkedés jelentősége, viselkedéskultúra jellemzői, kulturált viselkedés külső szabályozói, kapcsolatteremtés és kapcsolattartás szintje.

II. Általános viselkedési szabályok

  • Köszönési formák, tegeződő üdvözlések. Elvek a köszönésnél, azaz ki köszön kinek előszőr? Köszönés formalitásai, azaz milyen módon köszönjünk? Köszönést kísérő vagy/és helyettesítő magatartáselemek, kézfogás etikett, egyéb érintkezési módok, bemutatkozás és bemutatás. A bemutatkozás kiegészítő kelléke: a névjegykártya. Megszólítás, magázás, tegezés.

III. A kapcsolatteremtés–kapcsolattartás egyéb eszközei

  • Telefonálás, hogyan telefonáljunk? Milyen szabályokat illik betartani a hívott félnek? Egyéb, telefonáláshoz kötődő illemszabályok, SMS - rövid szöveges üzenet, SMS küldőjével szembeni illemelvárások, SMS fogadójával szembeni elvárások.
  • E-mail - elektronikus levelezés, elektronikus levelezésről pro és kontra, a különböző udvariassági formulák használata és jelentése az írásbeli kommunikáció során
  • Postai levelezés

IV. Étkezéskultúra

  • Asztali kellékek, szervírozási módok, asztalhoz ülés, étkezés alatt, étkezés befejezése, gasztronómia, fenntartható gasztronómia, biogasztronómia, vegetarianizmus.

V. A különböző vendéglátási formák protokollja

  • A társas összejövetelek főbb vendéglátási módja, a konferencia-típusú rendezvényekre jellemző fő vendéglátási módok

VI. Ajándékozás

  • Mi is az az ajándék, informális versus formális ajándékozás. Mi a különbség ajándék és reprezentáció között? Egyes ajándékfajták, adható és tiltott ajándékok, ajándékozás formalitásai, egyéb protokolláris elvárások a megajándékozó oldalán, egyéb protokolláris elvárások a megajándékozott oldalán; virág mint ajándék, színek jelentései.

VII. Öltözködéskultúra

  • Fogalommagyarázat, üzleti dress code-fejtés, a business look jelentése hölgyek esetében, kosztümök különféle csoportosítása, hivatalos üzleti megjelenés további ismérvei nőknél, business look jelentése urak esetében, öltönyök különféle csoportosítása, hivatalos üzleti megjelenés további ismérvei férfiaknál, business casual jelentése hölgyek esetében, business casual jelentése férfiak esetében, smart casual kivételes szerepe az üzleti életben.

Hogyan működik az E-képzés?

  • Az E-képzés egy modern, tantermi jelenlétet nem igénylő, internet alapú oktatási forma.
  • Jelentkezésed után a képzés oktatásszervezőjétől e-mailen kapod meg a belépési információkat oktatási rendszerünkbe.
  • Oktatási rendszerünkben nyomon tudod követni tandíjbefizetéseidet.
  • A képzésen saját tanulási ütemedben tudsz haladni.
  • A képzés elvégzésére 6 hónap áll rendelkezésedre.
  • A tananyagot modulokra bontottuk. A tanulásodat tutor segíti, minden modulhoz külön fórum tartozik, ahol felteheted a kérdéseidet az adott modul tutorának, és egyben látod a többi hallgató által feltett kérdéseket és válaszokat is.
  • Minden modul végén - ha úgy érzed, hogy a modult tananyagát megfelelően megtanultad -, tesztet kell teljesítened. A teszteket tetszőleges számban megismételheted, és minden tesztkitöltés után megmutatjuk neked a helyes válaszokat.
  • A következő modul tananyagát mindig csak az előző modulhoz tartozó tesztsor sikeres teljesítése után láthatod.
  • Az utolsó modulhoz tartozó tesztsor sikeres teljesítése jelenti a képzés elvégzését.
  • Ezután oktatásszervezőnk elküldi neked a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványunkat.

Miért tanuljunk E-képzésen?

  • Képzésünk helyszíne az internet
    E-képzésünket azonnal megkezdheted és a saját ütemedben haladhatsz.

  • Segítünk neked
    Tananyaggal kapcsolatos kérdéseidet elküldheted tutor tanárunknak.
    Képzéssel kapcsolatos kérdéseidre oktatásszervezőnk válaszol.
     
  • Időt és pénz takarítasz meg
    E-képzésünkön minden online történik, nem kell utaznod, ezzel időt és pénzt takarítasz meg.
     
  • Bárhol, bármikor, bármilyen számítástechnikai eszközön tanulhatsz
    Otthon, utazás közben, reggel, napközben, este, asztali számítógépen, tableten, okostelefonon...
     
  • A lényegre összpontosítunk
    Tananyagaink lényegre törőek; meghatározásokat, magyarázatokat, példákat tartalmaznak. Gyakorlati ismereteket adunk közérthető stílusban megfogalmazva.