Üzleti etika, etikett, protokoll E-képzés
Most nem kifejezetten a pályakezdőkre, sokkal inkább a vállalati közegben tapasztalattal rendelkezőkre koncentrálunk. Nekik kedveskedünk az Üzleti etika, etikett, protokoll képzésünkkel. A képzés elvégzéséről természetesen tanúsítványt is kiállítunk, de ez a lehetőség többnyire nem az önéletrajzokban, nem a diplomák felsorolásában, hanem sokkal inkább a gyakorlati üzleti életben, ügymenetben tud hozzátenni a megjelenésünkhöz, kommunikációnkhoz.
Ha szeretnél vezetői pozícióra pályázni, vagy már vezető vagy, de megrekedtél egy bizonyos szinten, ha érzed magadban a képességet, tehetséget egy bizonyos területen, de mégsem tudod, hogyan tűnhetnél ki a többi jelentkező közül, hogyan javíthatnád a megítélésed egy szakmai csoportban, éles helyzetekben, tárgyalásokkor, akkor talán az üzleti etika, etikett és protokoll olyan témakörök, amelyekből fejlődni tudnál.
Hogyan lehetsz profi az üzleti életben?
Az üzleti és magánéletben a siker sokszor apróságokon múlik. Öltözködés, első benyomás, köszönés, vendéglátás, vendégként való viselkedés, egy ajándék dönthet sikerről vagy kudarcról. Telefonálásnak, e-mail küldésnek, levélírásnak írott és íratlan szabályai vannak, melyek ismerete nélkülözhetetlen a hatékony kommunikációban. A megjelenés, viselkedés, kommunikáció jelentősen befolyásolják a rólunk alkotott képet.
Milyen szakmák számára lehet hasznos?
Ha egyszerűen kéne összefoglalni azt, hogy ez a tudásanyag mely szakmák képviselőinek lehet hasznos, akkor valószínűleg azokat emelnénk ki, akik személyes kapcsolatokon keresztül is építkeznek. Azoknak, akik ráhatással kell legyenek a környezetükre, akiknek meggyőzőképességük kulcs a sikerhez. Eszünkbe juthatnak HR-esek, értékesítők, beszerzők, jogászok, orvosok, szóvivők vagy menedzserek a legkülönfélébb területekről.
Miért ne gondolhatna erre bárki?
Ugyanakkor miben különbözik tőlük egy profi sminkes, mesterfodrász? Egy online marketinges, egy oktató, vagy épp egy építkezési vállalkozó ugyanezekkel a kihívásokkal szembesül. Tehát ez a tudásanyag tényleg bárkinek hozzátehet a magabiztosságához, vagy az üzleti sikereihez, aki valaha valamiben megpróbálja hitelesen képviselni saját szakterületét mások előtt. És ilyenkor akár egy fontos állásinterjúra is gondolhatunk.
Hogyan profitálhatsz ebből a tudásból a munkán kívül?
A tananyag univerzális mivoltát az is jól mutatja, hogy a munkán kívüli életünkben is praktikus tudás lehet az alkalomhoz illő viselkedés, etikett, vagy épp öltözködés. A kommunikáció és viselkedéskultúra, ami a stílusunk finomhangolásának is tekinthető. Nem arról van szó, hogy másnak kéne láttatnod magad, mint amilyen vagy, különösen nem egy randevú, egy szülő-gyermek viszony, vagy épp a szabadidős tevékenységeid során, bármilyen közösségben. Sokkal inkább az a cél, hogy a saját értékeidet a lehető legérthetőbb, legelegánsabb és legütősebb köntösbe bújtathasd.
Kitől és milyen leckéket tanulhatsz?
A tutorod a képzés során Dr. Bittó Renáta, szakvizsgázott jogász, protokoll- és viselkedéskultúra szakértő, oktató, tréner lesz. A folyamatos ön- és továbbképzés elkötelezett híve, így jogi alapvégzettsége, illetve európai szakjogászi végzettsége mellett az évek során számos kapcsolódó szakterület ismeretanyagát is elsajátította. Megszerzett komplex tudását ötvözi a piaci, valamint a közszférában szerzett munkatapasztalataival.
Renáta életútját a leírásban olvashatod, ajánljuk figyelmedbe. A 7 modulra osztott tananyag többek között viselkedési-és kapcsolatteremtési-kapcsolattartási szabályokat, lehetőségeket, étkezés-és öltözködéskultúrát is magába foglal. A vendéglátás vagy az ajándékozás szintén olyan témakörök, melyek a magánéletünkben is nagyobb magabiztosságot adhatnak, az üzleti életben azonban nem csak a kitörés, előmenetel zálogai, de már a túléléshez is szükségesek lehetnek.
Ha érdekel és jelentkeznél, vagy meglepnél valakit a kurzussal, akkor további hasznos infókat találsz a képzés aloldalán.
Hamarosan induló tanfolyamok:
E-Képzéseink (azonnal elkezdhetők):
- Asszisztens - titkár - recepciós
- Háztartásvezetés és gazdálkodás
- Amit minden vállalkozónak tudnia kell
- Amit minden munkavállalónak tudnia kell
- Emberi erőforrás menedzsment
- Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez
- Üzleti etika, etikett, protokoll
- Írásbeli kommunikáció az online világban
- Gépírás (tízujjas vakírás)
- Jogi alapok és gazdasági társaságok joga
- Jogi alapok és magánszemélyek jogügyletei