Ismerd meg „Üzleti etika, etikett, protokoll” E-képzésünket!
Ma már egyre kevesebben ismerik az udvarias viselkedés szabályait, de ez ne tévesszen meg: az etikettnek ettől függetlenül még mindig nagy jelentősége van az üzleti életben.
Miért fontos az üzleti etikett ismerete?
Hivatalos közegben az emberek a legtöbb esetben nem ismerik egymást személyesen. Ezért csakis a viselkedésünk alapján tudnak megítélni minket. A másokra gyakorolt benyomás nagyon fontos a karrierünkre nézve, hiszen ez dönti el, hogy milyen kapcsolatokat tudunk kialakítani, és hogy ezáltal milyen lehetőségeket kaphatunk a jövőben. Így fontos, hogy a lehető legpozitívabb benyomást gyakoroljuk a környezetünkre. Ehhez ad segítséget az üzleti etikett ismerete.
Tananyag a modern viszonyokhoz igazítva
A legtöbb embernek az etikett szóról a karótnyelt, feszélyezett viselkedés jut eszébe. Ez az oka annak is, hogy ma már rengetegen elfelejtették az udvariasság alapvető szabályait. Van egy jó hírünk: nem is állhatnánk távolabb a valóságtól. Ugyanis nem kell teljesen elfednünk a személyiségünket ahhoz, hogy alkalomhoz illően tudjunk viselkedni.
Az etikett arra tanít meg minket, hogyan hozzuk a legjobb formánkat. Egy olyan énünk megmutatására ösztönöz, ami teljes mértékben a miénk, de ezt fűszerezzük a környezetünk tiszteletben tartásával.
Az „Üzleti etika, etikett, protokoll” képzésünkkel segítségével
- egészséges önbizalmat nyerhetsz hivatalos szituációkban, hiszen tudni fogod az udvarias viselkedés szabályait
- sikeresen fogsz kapcsolatokat építeni a szakterületeden, mivel megtanulod a személyiséged legjobb oldalát mutatni a szakmabelieknek és az ügyfeleidnek egyaránt
- elsajátíthatod az alkalomhoz illő öltözködés, étkezés és ajándékozás szabályait
Ismerd meg az oktatód
A képzés anyagát Dr. Bittó Renáta szakvizsgázott jogász, protokoll- és viselkedéskultúra szakértő, oktató és tréner állította össze, akinek már példás múltja van a felnőttképzések terén. Már 12 éve tart órákat a felnőttképzésben és felsőoktatásban, emellett cégek számára is tart tréningeket.
Először a jogi egyetemet végezte el, ám mindig is a továbbképzés híve volt: jogi alapdiplomája után európai szakjogászi végzettséget szerzett, majd más kapcsolódó szakterületek ismereteit is elsajátította. Az elméleti tudásához párosul a piaci és közszférában szerzett munkatapasztalata is, ezáltal mindkét terület etikett elvárásait ismeri és át is adja a kurzus tananyagában.
Az „Üzleti etika, etikett, protokoll” képzésünk minden hivatalos szituáció kezelésére megtanít téged. A képzésünk ezeket a témaköröket fedi le:
- az etikett alapjai
- általános viselkedési szabályok
- a kapcsolatteremtés–kapcsolattartás egyéb eszközeinek megismerése és alkalmazása
- étkezéskultúra
- különböző vendéglátási formák protokollja
- ajándékozás
- öltözködéskultúra.
Mikortól kezdhető el a képzés?
Nincsen meghatározott időpont. Hiszen ezen képzésünk E-képzés, így bármikor megveheted az oktatóanyagot, és a saját tempódban dolgozhatod fel. Ennek ellenére nem kell félned attól, hogy egyedül maradsz a tananyaggal: amennyiben segítségre van szükséged, fel tudod venni a kapcsolatot az oktatóval, aki meg fogja válaszolni a kérdéseid. A modulok végét záró tesztsorokat is online felületen tudod megcsinálni.
Felkeltette az érdeklődésedet az üzleti etikett? Ez esetben jelentkezz e-képzésünkre. Amennyiben más területek is érdekelnének téged, a Pallas70 oldalán több olyan kurzust találsz, amik online platformon folynak. Válogathatsz az időpontokhoz kötött online képzéseink, és az ilyen szempontból kötetlen E-képzéseink között is.
Az online képzés keretein belül valós időben folyik az oktatás, így élőben is felteheted a kérdéseidet a tanároknak. Az E-képzés pedig több szabadságot nyújt, hiszen a saját tempódban haladhatsz az anyaggal. Nézz körül képzéseink között, és válts karriert a Pallas70 segítségével!
Hamarosan induló tanfolyamok:
E-Képzéseink (azonnal elkezdhetők):
- Asszisztens - titkár - recepciós
- Háztartásvezetés és gazdálkodás
- Amit minden vállalkozónak tudnia kell
- Amit minden munkavállalónak tudnia kell
- Emberi erőforrás menedzsment
- Gyakorlati útmutató KKV-k online és offline marketingjéhez
- Üzleti etika, etikett, protokoll
- Írásbeli kommunikáció az online világban
- Gépírás (tízujjas vakírás)
- Jogi alapok és gazdasági társaságok joga
- Jogi alapok és magánszemélyek jogügyletei