Bővült a NAV ügyfélkapus tevékenysége

2012. október 1-jétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal bővíti ügyfélkapus regisztrációs tevékenységét.
Ettől az időponttól kezdve a központi ügyfélszolgálatokon és kijelölt kirendeltségeken a már megszokott első alkalommal történő ügyfélkapu nyitáson túl új regisztrációs szolgáltatások is igénybe vehetők ügyintézőinknél.
Ügyfélkapu regisztráció keretében ezentúl mód nyílik:
•    ügyfélkapu első alkalommal történő megnyitására
•    ideiglenes ügyfélkapu véglegesítésére
•    ügyfélkapu aktiválásra
•    ügyfélkapu adatainak módosítására
•    ügyfélkapu megszüntetésére/törlésére.
Az ügyfélkapu regisztrációs tevékenységet végző ügyfélszolgálatok elérhetőségéről, nyitva tartásáról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálatok menüpontjából tájékozódhatnak.
A második és további ügyfélkapu nyitása esetében a NAV továbbra sem rendelkezik eljárási jogosultsággal, ezért az első ügyfélkapun túli további regisztrációk elvégzését az eddigieknek megfelelően az okmányirodákban lehet kérni.